Diksiya nədir | Diksiya dərsləri | EDU Company

Diksiya nədir?

Diksiya nədir və düzgün diksiya nə üçün gərəklidir?


Yaxşı nitq söyləmək üçün nitqinizi dinləyicilərinizə uyğunlaşdırmalısınız. Uyğunlaşma prosesində iki addım var. Birincisi, çıxışdan əvvəl hazırlıq var. Bu, bəzən auditoriyanızın auditoriya təhlili formasını doldurması ilə edilir, bu, sizə auditoriyanızdakı demoqrafik məlumatları verəcək və nitqinizi buna uyğunlaşdırmağa imkan verəcəkdir. Nitqinizi uyğunlaşdırmağın ikinci hissəsi çıxış zamanıdır. Bu, çıxış edərkən auditoriyanıza diqqət yetirməklə edilir. Siz öz nitqinizi elə uyğunlaşdırmalısınız ki, auditoriya bizim nitqimizi başa düşsün və buna inansın. Həmçinin, auditoriyanın dediklərinizə necə reaksiya verəcəyini düşündüyünüzü qiymətləndirməlisiniz.

Bunu ölçməyin bir neçə yolu var...
Əvvəlcə artıq bildiyiniz bütün məlumatlara qayıtmalısınız. Kitabxana və internet mövzunun araşdırılmasında çox faydalı olardı. Kitabxanada ensiklopediyalardan, eləcə də dünya aclığı mövzusunda kitablardan istifadə etmək olar. Kitabxanadakı dövri nəşrlərdən və jurnal məqalələrindən də istifadə etmək mümkündür. İnternet də yaxşı bir məlumat mənbəyi olardı. Dünyadakı aclıqdan bəhs edən saytları tapmaq üçün müxtəlif axtarış sistemlərindən istifadə edə bilərsiniz, lakin ziyarət etdiyiniz saytların canlı olmasına diqqət yetirməlisiniz. Alternativ olaraq CNN kimi artıq qurulmuş bir sayta getmək və sonra həmin saytlarda mövzu ilə bağlı məqalə axtarmaqdır.

Nitqinizdə statistik məlumatlardan istifadə edərkən, məlumatınızın dəqiq olduğundan əmin olmalısınız. Siz həmçinin çoxlu statistik məlumatlardan istifadə etməməyinizə əmin olmalısınız, əks halda işiniz rəqəmlərlə çox sıxılacaq. Siz həmçinin əmin olmalısınız ki, topladığınız statistika qrupdakı insanların ümumi sayını təmsil edir. Auditoriyanıza məlumatınızın doğru olduğunu sübut etmək üçün həmişə statistikanızın mənbələrini müəyyənləşdirməlisiniz. Statistikanı və onların konkret məqsəd üçün nə üçün vacib olduğunu izah etmək də yaxşı fikirdir.

İctimai danışmaqdan qorxu


Niyə ictimai çıxış bizdə belə qorxu yaradır? İctimai yerlərdə danışarkən yaranan qorxu və əsəbilik əlamətlərini aradan qaldıra bilmək üçün sizə lazım olan məlumat budur. Bu, bir çox adla çağırılır - ictimai danışma qorxusu, səhnə qorxusu, nitq narahatlığı, performans narahatlığı, ictimai danışma narahatlığı və nitq fobiyası. Hər gün ictimaiyyət qarşısında danışmaq qorxusu minlərlə karyeraya mənfi təsir göstərir və saysız-hesabsız başqalarının işlərini yerinə yetirmək qabiliyyətinə mane olur. Bilməli olduğunuz şey odur ki, ictimaiyyət qarşısında çıxış etmək vəziyyətinə gətiriləndə qorxu hiss etməyimizin fiziki səbəbi var. Bunun səbəbi bədənimizin başqalarının qarşısında danışmağın həddindən artıq adrenalin istehsalını tələb edən "təhdidedici bir vəziyyət" olduğunu qəbul etməsidir.

4 NÖVLÜ ÇIXIŞLAR

Çıxışların dörd əsas növü bunlardır: məlumatlandırmaq, göstəriş vermək, əyləndirmək və inandırmaq. Bunlar bir-birini istisna etmir başqa. Təqdimatınızı verərkən bir neçə məqsədi nəzərə ala bilərsiniz. Məsələn, siz məlumatlandırmaq üçün cəhd edə bilərsiniz əyləncəli üslub. Başqa bir natiq dinləyicilərə məlumat verə və onları məlumat əsasında hərəkət etməyə inandırmağa çalışa bilər. Bununla belə, nitqin əsas məqsədi ümumiyyətlə dörd əsas növdən birinə düşəcəkdir:

1. Məlumatlandırıcı – Bu çıxış dinləyicilərinizə maraqlı və faydalı məlumat təqdim etməyə xidmət edir.

Məlumat xarakterli çıxışların bəzi nümunələri:

o Müəllim şagirdlərə zəlzələlər haqqında danışır

o Tədqiqatı haqqında danışan tələbə

o London Qülləsi haqqında səyahətnamə

o Yeni proqram təminatı haqqında danışan kompüter proqramçısı

2. Nümayişli nitqlər – Bunun informativ nitqlə çox oxşar cəhətləri var. Nümayişli nitq də öyrədir

sən bir şey. Əsas fərq, öyrətdiyiniz şeyi necə edəcəyinizi nümayiş etdirməkdir.

Nümayiş nitqlərinin bəzi nümunələri:

o Öz blogunuzu necə açmaq olar

o Tortu necə bişirmək olar

o Çıxışı necə yazmaq olar
o Necə… demək olar ki, hər şey
3. İnandırıcı – İnandırıcı nitq insanları hansısa şəkildə dəyişməyə inandırmağa çalışır: onlar düşünürlər, etdikləri kimi bir şey və ya hazırda etmədikləri bir şeyi etməyə başlamaq. İnandırıcı çıxışların bəzi nümunələri:

o Orqan donoru olun

o Daha yaxşı yemək vasitəsilə sağlamlığınızı yaxşılaşdırın

o Televiziya zorakılığı uşaqlarımıza mənfi təsir göstərir

o Könüllü ol və dünyanı dəyişdir

4. Əyləncəli — Nahardan sonrakı çıxış əyləncəli nitqin tipik nümunəsidir. Natiq zövq verir və tamaşaçını güldürən və ya lətifə məlumatlarla eyniləşdirən həzz. Əyləncəli çıxışların bəzi nümunələri:

o Hər hansı bir hadisə üçün bəhanələr

o Amerikalıya kriketi izah etmək

o Filmlər olmadan bilməyəcəyiniz şeylər

 

Diksiya dərsləri


EDU Company Təhsil şirkətində diksiya dərsləri


EDU Company Təhsil şirkəti diksiya üzrə təlimlər təklif edərək hər kəsə mükəmməl nitq sahibi olmaq şansı yaradır. Bu yolda EDU Company-də təlimçimiz Mümtaz Xəlilzadə - Aztv televiziyasının “Əsas Xəbər” buraxılışının aparıcısı – DİKSİYA dərslərini peşəkar mütəxəssis olaraq tədris edir.


#Hazırlıq